torsdag 3. september 2009

Trege meg

Nå har jeg vært fryktelig dårlig til å blogge. Jeg som hadde bestemt meg for å endelig få det til. Men, men. Sånt skjer.

Nå snart gått 3 uker på Medier og kommunikasjon på Høgskolen i Oslo. Det høres ut som om det kommer til å bli veldig spennende, noe som gjør at jeg har begynt å vurdere om jeg skal fullføre alle 3 årene før jeg begynner med noe annet.

I dag filmet gruppa mi hele stumfilmen vår om "Lise". Det var veldig gøy, men det tok på å filme hele dagen. Mange locations og mye fram og tilbake, men vi ble til slutt ferdig, og nå gleder jeg meg til å starte med å redigere filmen! Håper på et nogen lunde bra resultat.

I morgen er det mer skole. Heldigvis er det bare en kort dag! Etter ridning og jobb er det konsert sammen med Mila! Kaizers Orchestra ftw!

Kos dere videre

Ingen kommentarer: